Dansa, dansa, dansa

Jag hade kunnat dansa hela natten. Ville aldig att det skulle ta slut! Allt var perfekt, nästan, nästan allt.
Jag älskar mina underbara tjejer. Utan er hade det inte varit något. Alla var så söta och fina igår också. Jag blir på bra humör bara av att tänka på er!
Memme och jag ägde på borden:) Kareoken gick väl kanske inte bäst, men vadå? Haha, jag och Vickan hade asont i hasen båda två när vi skulle hem. Patricja var superfin i sin partyoutfit. Carro och Matilda hade samma klänning fast i olika färg, så gulliga. Stina var guldig och fin. Evve och Maria körde på lockigt hår! Vickan och Sanna gillar fortfarande svart, haha. Memme hade en assöt prickig kjol!

Vickan, min älskling,  hade föresten köpt en present till mig. Volym!! Tack gullunge. Jag gillade föresten våran lååånga tryckare där på slutet. Mysis! 

Nu bakar vi julgodis här hemma, eller jag äter julgodis och alla andra bakar. :)

Bilder från förfesten kommer snart!

Kommentarer
Postat av: emelie.

det gjorde vi verkligen :):)

2006-12-16 @ 16:51:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback