Deep? Or not

Or not får det bli, igen. Ledsen att göra dig besviken, haha. Du får sluta läsa min ytliga blogg, läsa någon annan mer djup blogg om det är vad du vill ha:)
Dagen har varit bra. Jag och Matilda var nere i källaren och åt julgodis från burkar som det stod rör ej på. Sen drack vi varmchoklad! Mmm. Nu börjar jag bli lite hungrig igen.. haha. FettoSanna kommer tillbaka efter jul. Inte helt otroligt:) 

Borde göra klart mitt sista (om man räknar bort samhällen) arbete. Nu. Men jag orkar inte, som vanligt.

Matilda skriker " Det snöööööööööööööööar!!!"

Kommentarer
Postat av: patricja

ja vad kul med snö. Snöbollskrig imorn eller? eller inte.

2006-12-19 @ 20:29:44
Postat av: viktoriaaa

Hhihih. du är så söt

2006-12-19 @ 21:48:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback