Den långa väntan är över

Och så var det slut. Igen. Likadant varje år. Man förbereder sig för en speciell dag i typ 2 månader, sen känns det som den tar slut på en sekund.
Vi har haft en bra jul. Massa människor och paket. Det måste vara något fel på mängden med paket. Mina kusiner fullständigt badade i papper och paket. Man kunde knappt ana att det satt två barn bakom högarna av tatueringsmaskiner, doktorsväskor, kläder, Playstation2 spel, ridspön och Bratz. Helt sjukt.
Vi hade en väldigt poppig tomte med solglasögon och en bommulspad som skägg i år. Maja och Märta uppskattade nog inte det tappra försöket... haha. "Är inte det där Jens pappa?"

Själv är jag mycket nöjd med mina paket i år. Jag har bland annat fått; en träningsväska, en vanlig röd söt väska, en grå klänning, en söt tweedtröja, en ring, örhängen, två smyckesskrin (så blir det när man önskar sig samma sak av fler, men det gjorde inte så mkt. Det ena kom från
Indiska och det andra var inhandlat i någon liten affär i Sthlm). Sen fick jag ansiktsmasker, pengar, prestntkort, tofflor, underkläder, schampoo & blasam, en mjukisdress (byta).

Jag höll på att dö av skratt när Märta, 6 år skulle berätta om Jesus. Hon kunde hela historen och var till en början jätteduktig. Sen sa hon "Sen tror jag att han dog typ i höstas, han blev jätte gammal, typ 44 år... (märkte att alla började skratta)...eller kanske 144 då.." Så himlasöt!

I morgon blir det bio med the family. The Holiday. Det är mysigt med bio när det är vinter.

Allt känns så himla bra just nu. Jag njuter av tillvaron. Det enda som saknas är snö och ett lyckat nyår (är det för mycket begärt? Hm, antagligen, eller vad tror du Vickan, haha). Bye!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback