Erik, Erik vad hände med snygg-Erik?

Vad är det för fel på svenska folket? Röstade fram Marcus, Erik är såå mkt bättre! Äh, nu är jag deprimerad!
Men jag ska peppa upp mig!
Matilda har gjort det igen, skrivit det bästa blogginlägget:

"Jag vet att jag har ett allvarligt beroende av Desperate Houswives, och har själv börjat jämföra hela mitt liv med serien. Tyvärr finns inte lika mycket spänning i mitt liv, men det hindrar mej inte från att se likheter i mig själv och mina vänner med rollerna. Patricja är som Susan, allmänt gullig, kan säga de mest oväntade sakerna som bara gör det ännu mer charmigt och som desperat letar efter det perfekta förhållandet, men som kanske ändå är för rädd för att satsa. Sanna är som Gabriell, hon vill ha det bästa och gör allt för att få det, men finner inte alltid lyckan i det ändå, och ställer sig ofta frågan vad det är hon egentligen vill ha. Anna, är ganska lik Lynette, en duktigt karriärskvinna som längtar tillbaka till arbetslivet då hon tvingas vara hemma med barnen, en kvinna som vet vad hon vill. Såklart gemför jag mej själv med Bree, den eviga hemmafrun som tror att hennes uppdrag är att ta hand om man och barn, men det gör henne ändå inte riktigt lycklig. De är alla olika individer, men passar bra ihop ändå. De träffas när de som mest behöver varandra, äter middag ibland och ringer och stöttar om det behövs. Annars lever de i sina egna liv, men ändå så tätt in på varandra. Kanske finns det en desperation inom alla, och det är kanske den likheten som är den tydligast."




Kommentarer
Postat av: Patricja

min käraste markus vann. Och det blev ett jätte bra val :D

Postat av: Matilda

Sanna, är det sant?? Du har tagit mitt inlägg :P men det gör inget, då kan ju fler läsa om hur jag lever i min fantasivärld i desperation. Love you

2006-12-04 @ 20:08:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback