Fredags mys, me like!

Första december är här, julkalendern började imorse, en julgran var uppställd i entren i skolan, massa värmeljus brann i receptionen, adventsljusstakar i fönsterna, pepparkakor och glögg till matteprovet och skumtomtar i cafeterian! Jul, snart jul, men först en dag som inte får glömas; Sanna fyller år, wei! 

Idag är det Idol final och jag älskar snygg-Erik.  Jag ska heja så mkt att han vinner. Marcus kan åka hem till Norrland igen:)

Matilda sitter just nu och sriver om Desperate, och tilldelar oss (jag, Anna, Patricja och sig själv) en varsin roll. Jag är lite orolig för vad jag kommer bli.. men hon är söt, hon Matilda! Det är vi allihopa och vi kommer bli sötare, för vi missbrukar pepparkakor! (Anna har kollat upp det och det innehåller bara vegitabiliska fetter, haha, så det är fritt fram att äta! Here we go!)  

Jag vill också komma på en serie vi kan hoppa in i. Jag vill vara Rachel i vänner. Matilda får vara Phoebe,  Patricja kan vara Monica och Anna., haha du får vara Ross (eller hans lesbiska flickvän om du vill, haha).

Nu ska vi se på Shakespeare in love på engelskan och jag ska köpa skumtomtar!

Sanna "the puppy"


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback