Jag har köpt ett par skor!

Wei! Gud vad vi är egoistiska. Det är jul om typ en vecka, men Sanna, Anna, Matilda och Patricja tar en ego-runda på stan! Det är bra tjejer, haha! Fina skor blev det iaf till oss och en fin juligröd klänning till Matilda. Du kommer vara supersöt ikväl:D Sen hittae jag en tröja som jag tyckte att mamma skulle köpa till mig i julklapp, hoppas hon går dit och köper den!
Förfest hos Evve blir toppen.
Nu skulle jag behöva lite sömn, men jag orkar inte gå och lägga mig, kommer bara bli tråkig och slö.. vi får se hur det blir med den saken.
Jag har julklapps-PANIK! Måste börja köpa snart, helst imorn. Men vad? Ah!

Skolkatalogen har kommit, jag dör, jag dör, jag dör. Kan man bli sämre på ett kort? NEJ!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback