Nyårsklänningen fixad

Idag åkte jag in till stan. Helt själv i julruschen! Men det är nog då man hittar som mest, tror jag iaf. Nu har jag börjat handla precis som alla andra. Hittade en finfin nyårsklänning till mig själv också. Den är typ silvergrå med en rosett i midjan, blir glad av att tänka på den! Tog det som en lite försenad födelsedagspresent:)
Panik utbröt igår när jag upptäckte att mina nya fina skor är borta! Helt borta! Jag hade dom inte ens en helkväll. Så bytte jag om för att jag fick skoskav, NO! JAg måste ringa till dom som hade festen och höra om dom har sett några skor!

Patricja den sötisen har skickat över alla bilder från förfestn, jag ser ut som ett pucko på dom flesten, men kanske jag kan visa en smygtitt på några:)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback