Scarlett Johnsson, min nya favorit

Scarlett JohansonScarlett, min nya favorit. Definitivt! Så snygg.
Jag skulle också vilja passa så bra i rött läppstift. Hade tänkt att köra på det till nyår, så bad jag mamma att prov-måla i veckan. Jag hade väntat mig värsta wow-effekten. Men det blev asfult! Mina tänder såg helt gula ut och jag blev asblek. Big nono, på mig iaf... Shit, det hade verkligen lyft min outfit för imorn, om det hade blivit bra.. Men jag får hitta någon annat snyggt. Blir svårt.

Hoppas, hoppas, hoppas att det blir kul imorn. Annars kommer jag vara deprimerad i ett halvår framöver. Har typ fortfarande inte sörjt klart det förra nyåret, haha.
/Sanna

Kommentarer
Postat av: Anonym

DET KOMMER BLI KANON :)

2006-12-30 @ 18:04:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback