Från sol till vinter..

Nu har jag varit hemma i kalla Sverige i två dagar, och jag mår redan illa av regn och kyla!
I Teneriffa var det inte strålande sol varje dag, men betydligt mycket varmare än här! Det var så härligt att ta på sig guld-sandaler, jeans shors och solglasögon igen, slippa pälsa på sig för en kvällspromenad och bada i vågorna! Lite shopping blev det också. Zara och Mango, Me like.

Nu är jag iaf hemma med ny energi, hoppas jag på iaf. (Även om jag ska göra allt för att slippa göra engelska uppsatsten, men det är inte enbart av lathet, utan uttråkning!)
Och nästa resa har redan börjat planeras, till Tyskland, med skolan! Åh, jag lääängtar!


Haha, min klass har utsett mig som lucia kandidat när jag var borta! BLÄ! I don't want to. Så idag har jag blivit fotad, och ska sättas upp vid entren, sen är det röstning som gäller.

Nu sitter jag själv i en nästan tom datasal och väntar på.. hm, inget alls. Eller jo, en historia lektion, såå segt.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback