Saknar vän V

Hallå, vart är min kära vän V? Du borde gå i min skola ditt söto. Jag måste gå och ringa dig.
Idag har jag köpt biljett till helgens happening. Det är jag och 300 fjortisar. Gud, jag voh Evve fundrarar över hur vi ska stå ut, kommit på att vi bara kan shaka sönder och ha askul!

Idag hände en askonstig sak när jag kom hem från skolan! Jag fick ett sms där det typ stod "Tjenare! Det är dina två myskillar som smsar! vad gör du? Kramar"
Jag trodde typ det var någon oseriös kompis, och typ svarade blablabla...
Sen visade det sig att det var två killar från Borås som typ hade skickat fel, för den ena killen ringde upp och typ började prata! Jag blev typ asrädd och trodde fortfarnade att det var någon som drev med mig. Han börjde typ berätta värsta grejerna, sen (tack och lov) dog mitt batteri.
Men inte blir jag av med killen för det, han ringer igen! Så klart. Jag var asotrevlig och typ sa att jag sov, sen la jag på, haha. Hoppas han inte ringer igen, jag är asrädd nu ju! BLÄ.

Idag blir det kinamat, hoppas mamma kommer med den snart, jag börjar bli hungrig. Jag får ta en förrätt med peparkaka och glögg (börjar bli standrard!).


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback