Jobbigt gånger två

Den här våren har varit den bästa med också den tyngsta. Det jobbiga hände två gånger, inom två veckor. Först gick min älskade och bästa 60-åriga mormor bort. Två veckor senare dog min älskade och bästa 68- åriga farmor i samma rum, av samma äckliga cancer
Två sörjande familjer, två begravningar, två minnesstunder, två handbuketter, en mormor, en farmor och tusentals tårar. 

Jag är så otroligt ledsen, det finns egentligen inte ord. Ingen kan ersätta
min och Lisas mormor och farmor, det kommer alltid vara två svarta hål. De hålen får vi istället försöka fylla med fina minnen som vi haft tillsammans med våran mormor och våran farmor.  

Kommentarer
Postat av: Alissa

usch, ja fruktar för de dagar :(

Postat av: carro

tungt sånt där :( Jag har haft turen att aldrig mista någon nära men man vet aldrig när det händer...

2007-04-10 @ 23:46:37
URL: http://lovelyc.blogg.se
Postat av: Alexzandra

Fy. Jag beklagar verkligen ;-S Sånt där kommer aldrig lägligt. Hoppas du har många omkring dig som jag stötta. kram

2007-04-16 @ 09:23:03
URL: http://alexzandra.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback