Bio, naturgodis och en pannkaka

Igår var en väldigt trevlig vardag. En utstickare. Jag tror att det är bra att göra roliga saker även i den grå vardagen!

Först var jag &
Matilda på stan en sväng! Hon shoppade upp sin lön, jag köpte en skinnkjol och en rea-bikini.
Sen träffade jag Martina och vi gick på bio, Underbar och älskad av alla. Våra förväntningar var nog lite för höga eftersom boken var så bra, men det var mysigt! Dock hade vi båda väldig magknip efter allt naturgodis!

Kvällen avslutades hemma hos min älskling som hämtade upp oss. Han hade köpt pannkakssmet och jordgubbssylt! Mm, vad jag är kär.

Hann även prata en liten snutt med Vick! Wei!

Kommentarer
Postat av: Memmsiii

ÅÅÅH! har du hittat en skinnkjol stumpan! :) jag vill oxå! har letat som en tok överallt men jag hittar ingen ;P haha!

2007-08-30 @ 17:15:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback