Adrenalin kick

Så skönt! Kom precis hem från ett spinningpass, man känner sig alltid lika duktig (och utmattad) efteråt! Världens kick. Dock var det inte lika kul idag när Memmelito inte var med och cyklade, men hon hade viktigare saker för sig och det går ju faktiskt före! Heja Memme imorn! Haha, just det. Spinning tanten frågade vart jag hade min "kamrat" som hon så snyggt uttryckte det. Så nästa tordag måste vi dit igen och plågas:)

Nu står jag och sörjer över mitt pluggande. Idag, för första gången på typ en månad hade jag ett litet plugg-sug (finns det föresten?). När jag fick tillbaka mitt tyska prov (med ett ovanligt bra resultat för att vara mig i tyska) fick jag en liten kick! Sen skulle jag hem och plugga verb, och så glömmer jag boken! Ah. Så det lilla suget är nu borta... Tyvärr tyska-lärare-anna, det får bli en annan gång. Nästa månad när jag blir sugen på infintiv, grundform och perfekt igen.

Min hud håller på att torka ut. Jag och Adolf har kommit på att jag duschar för mkt nu när jag har blivit aktiv. Mina händer är typ röda nariga (blä vilket äckligt ord) och jag smörjer in dom med Försvarets hudsalva (min mirakelkräm mot allt!).

Är det nåt bra på TV ikväll? Är sugen på ett bra program, fruktsallad och en varm filt över mig, men först duscha.

Byebye


Kommentarer
Postat av: patricja

stackars dina händer sanny. Det kommer bli kul imorn. party party. vi kan hjälpas åt på tyska förhöret annars. bara så att jag inte får flytta på mig som sist när vi skrev provet =/

Postat av: memmelito

din kamrat ska vara med på nästa spinning-pass! Det lovar jag :)

2007-02-02 @ 09:50:01
Postat av: emma

Man får en sån kick av träning:)

2007-02-04 @ 01:21:15
URL: http://ramde.webblogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback