Jag är redan trött på att vara sjuk

Euw, vad det är äckligt att vara sjuk. Och tråkigt. Jag är redan rastlös! Fattar inte hur Matilda har stått ut i en vecka nu... Men hon har ju räddningen: sims, som inte funkar på våran äckliga data. Blä. Pappa tycker att jag ska kolla på skidor i Åre imorn, så det ska jag väl göra, och vila en dag till.
Lisa sa just (efter att jag började gråta för femte gången idag, efter hn hade sagt någon konstig kommentar): "Sanna, jag vet att du är skör just nu, men jag var bara tvungen att säga det". Jag är faktiskt skör! Min kropp känns som en mjuk boll med dålig hållning (det började jag också gråta för, att min hållning var ful idag, och att jag har fettig hår som jag inte orkar duscha och...blabla) Kanske jag skulle gått med på den jugoslaviska kuren som jag blev erbjuden igår kväll:)!? Ne, nu måste jag sluta tycka synd om mig själv, alla börjar bli lite trötta på mig. Speciellt mamma & Adolf som jag, båda två, har teroriserat på telefonen hela dagen. Sen dog min mobil också. ISOLERAD. Laddaren fick pappa komma med för ett tag sen, så nu är det aningen bättre. En panodil kanske det gör kvällen ultimal...  

Nu ska jag kolla på nyheterna, ännu ett av alla toppen-program som jag har sett på TV idag. Jippie vad kul.

sov sött


Kommentarer
Postat av: Anonym

Men gumman dåååå!

2007-02-05 @ 22:12:22
Postat av: Stina

Nemen Staaackars Sannie! Krya på dig!

2007-02-06 @ 17:33:02
Postat av: patricja

okej! haha du skrev att du var lisa när du kommenterade mitt inlägg ;p får se om vi ses imorn, mår inte så bra så jag kanske inte kommer!

2007-02-06 @ 19:50:31
Postat av: Amanda

Sims funkar inte på min dator heller... it sucks.


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback