Middags diskussion

Min kära familj och jag diskuterade nyss bloggar! Det blev en ganska intressant diskussion, där jag & Hedvig fick försvara fenomenet bloggar, medan Rolf inte färstod varför det var så viktigt och vad det var man skulle uttrycka på dom.

Mamma, Rolf & Kristians tankar om bloggar:
♥Dåligt språk, som liknar talspråk
♥En tjej-grej
♥Väldigt ytligt och opersonligt
♥Slöseri på tid
♥Ett felaktigt sätt att visa populartiet på
 
Mina och Hedvigs tankar om bloggar:
♥Väldigt underhållande
♥Ett bra tidsfördiv
♥Insperation (både vd det gäller mode, men även annat)
♥Kanske aningen onödiga kommentarer
♥Ett sätt att berätta om sig själv och viktiga intressanta saker!

Vem vann blogg-matchen? Jag tycker att mina & Heddans argument var väldigt starka och ser därför oss som segrare i blogg-duellen! Yes! 
 


Kommentarer
Postat av: jen

Jag tycker lätt att du och hedvig vinner duellen ja! Jag älskar att blogga, och jag älskar att dela med mig. Även att få dela det andra skriver. Det finns grymt mycket större möjlighet på nätet än i verkligheten! Jag menar. Hade jag överhuvudtaget vetat att du existerade annars? Tror inte det. (: Godkväll!

Postat av: Felicia

Klart att ni skulle vinna bloggduellen! Bloggar kan man fasen inte leva utan =) kram på dej!

2007-02-17 @ 10:03:37
URL: http://felicasara.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback