sims installeras

Just nu håller Adolf på att installera the sims 2 åt  mig på hans nya dator, sen ska vi spela det, wei!

Gårdagen var trevlig, iaf kvällen när jag äntligen kunde sluta plugga. Jag och Memme var och svullade massa god mat på La Uva. Mysigt! Sen gick vi till Stefan för att hämta Adolf och kollade på en konstig film där. Stefans kattvisade även upp ett trick med någon tejp, men jag fattade inte rikigt vad det var som skulle hända. Sen var vi tvungna att köra in Emil till stan och jag var sur resten av kvällen/natten. Sen blev jag glad när vi kom hem igen. Nu är jag med glad, för snart är sims klar installerat!

A & s nya uttyyck:
"vad är det här?"  och "hahah, ba, ih, haha, nooo!"

Nu ska vi gå ut i vintern ett tag.

Kommentarer
Postat av: Ally

Haha, The Sims 2 är askul :P

Postat av: Emelie.

Vi hade jättemysigt och vilken god mat! :) haha synd att det kom en massa puckon sen och trängdes, haha! Puss!

2007-02-11 @ 13:16:59
Postat av: Viktoria

Miss you!!!!

2007-02-11 @ 14:39:10
Postat av: Fliickan

Sims är så kul!

2007-02-11 @ 19:42:03
URL: http://fliickans.webblogg.se
Postat av: Maria

Åh sims 2 är så kul!

2007-02-12 @ 18:45:37
URL: http://fashionstars.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback