Sportlov

Ja, och så var det äntligen sportlov. I morse hade jag panik över att jag nästan inte hade planerat in en ända sak att göra, men under dagen har det hänt mycket.

Måndag: Idag blev det en OC-dag med
Lisa och Martina. Hann även med lite svenska, men har fortfarande massa kvar att göra... Kom nyss hem från ett lååångt träningspass med Memme, 1 timme spinning och en halvtimmes core. Nu dricker vi smothie och ska snart se på film här i det spanska huset.
Tisdag: Mamma, Lisa, Martina och jag ska uträtta massa ärenden och kanske spela badminton. Träna på kvällen.
Onsdag: Laserdome med familjen, sen tjejkväll hos Anna. Med Matilda och Patricja.
Torsdag: Malmö med mamma och Lisa
Fredag: Malmö, kommer hem och då fest
Lördag: Körskole kurs
Söndag: PLUGGGGGGA!

Dagens händelse: När mamma kom hem från jobbet och såg en räv under våran trappa! Mitt inne i stan. Jag är livrädd och kommer inte våga gå utanför dörren själv på ett tag! Euw!

2 veckor blir bara längre och längre! Ja vi ko på fi o ä go me mi ki! Ko he!

Kommentarer
Postat av: Jocke

Låter som ett kul sportlov! :)

2007-02-19 @ 23:19:41
Postat av: Anonym

Upps jag får visst inte plats i ditt schema :S

2007-02-20 @ 18:08:56
Postat av: Madeleine

ja jag kan inte ha dem :S...inte ens 24, de sitter liksom inte tight om rumpan och låren så jag får en sådan tantrumpa, blöö...tur för mig att jag är gladare i kjolar och klänningar :)

Postat av: Karin

jag godkänner din planering;)

2007-02-20 @ 20:08:07
URL: http://karinolofsson.blogg.se
Postat av: hp

men du får ju inte glömma desperate! oförlåtligt.

Är du lika spänd som jag?!

smek /hanapee.blogg.se

2007-02-20 @ 20:09:31
URL: http://hanapee.blogg.se
Postat av: Sandra

Jag har också lov, fantastiskt :)

2007-02-21 @ 12:28:31
URL: http://fashionbysandra.webblogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback