T(r)is(t)dag, eller kanske inte :)

Kanske. Eller ändå inte. Det har ändå varit en ganska rolig dag:
Släktkunskap. Jag hittade nya människor i min släkt och jag tror inte att C-J hatar mig lika mkt längre. C-J kallade A för hjälte när han sa att han kunde köra imorgon, det var ockås lite kul.
Matilda och jag fick i uppdrag att leta rätt på 9:or som skulle på information, men vi hittade dom inte, men vi hade kul iaf!
♥ Vi frossade i mjuka mackor i matan. Sen var det chokladpudding efter maten!
♥ Jag fick världens finaste morgon sms av Vickan som lyfte hela dagen.
Memme & jag sprang runt och.. hm vad var det vi gjorde? Haha.
Anna, Matilda, Patricja & jag hade skrattanfall i matsalen och tycker själva att vi är roligast i världen (eller iaf i skolan, men det kanske inte är så svårt, haha!)
♥ Jag gjorde min sämsta redovisning någonsin (på tyska) och det känns så dåligt. Nästan lite skrattretande!

Igår var mamma här med en alla-hjärtans-dag present som stod på min säng när jag kom hem från träningen! Wei, så roligt, älskar paket! En söt liten påse med massa olika söta saker. Gull-mamma.

Resten av dagen:
Träna: core och aerobics med Matilda och Memme.
♥ Läsa världens tråkigaste engelska bok
♥ Leka med A? Kanske.

Tråkigast idag:
♥Att kanal5 har försvunnit hemma hos pappa och ikväll börjar Desperate... nooooo!
Testa dig.

Over and out

Kommentarer
Postat av: patricja

hahahaha, jag fick kramp i magen av allt skratt. vi är roligast på våran tråkiga skola ;p

Postat av: Sofia Style

oh no du måste ju se desperate!

2007-02-13 @ 14:59:50
URL: http://sofiacarlberg.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback