Vickan, förkyld & grönt te

Igår var jag mammi och Lisa på stan en sväng. Jag köpte ett par höga jeans till, sen åkte vi en sväng förbi Heddans nya lägenhet. Den var verkligen jättegullig! Vi tog take away til¨l mormor och lunchade där. 

På kvällen var min älskade Vickan här! Fattar inte hur vi alltid kan ha så kul, även fast vi typ inte gör nåt. Kollade på melodifestivalen (vad är det för fel på alla artister, eller kan man kalla dom det? Sämst i vilket fall, så sämst att det blir roligt) med min familj. Sen gjorde Lisa smothie åt oss och resten av kvällen till bringade vi nerbäddade i min säng md en påse chips. Vi är bäst!

Imorse vaknade jag av en ond hals, lite över normal temp och en förkyldning. Men nu har jag proppat i mig två panodil och hällt i mig grönt te. Aningen bättre iaf. Hoppas inte jag har smittat min Vickelin nu bara!

Over and out


Kommentarer
Postat av: Vickelin

Du är bäst! LOVE

2007-02-04 @ 13:12:43
Postat av: Vickelin

Du är bäst! LOVE

2007-02-04 @ 13:12:57
Postat av: Ally

Usch, krya på dig iaf :)

Postat av: patricja

Vart håller du och Matilda hus idag? Jag har precis haft äcklig renässans redovisning. =( Får se om ni kommer senare,... Hoppas inte att båda är sjuka bara

2007-02-05 @ 08:51:57
URL: http://patriicja.blogg.se
Postat av: Emelie

SANNA stumpan! Vart är du i dag? Hoppas inte du har blivit sjuk! Jag ringer dig i kväll, pussis :)

2007-02-05 @ 11:27:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback