Inga pengar på mobilen

Jag känner mig helt handikappad när jag inte har det. Isolerad om inte annat, och det verkar vara något fel på våran hem telefon också, för det går inte att ringa, det bara piper i örat! Ah, måste fixa det snarast!
Det är även fel på våran panna, som inte verkar fatta att det typ är -10 grader ute. Den går inte igång, vi har 17 grader här inne. Mamma har gått runt i jacka och alla andra går typ inlindade i filtar, haha. 
Men jag tror dom har börjat förstå hur man ska göra för att sätta på pannan.. tekniska familjen.

Jag, Matilda & Memme har varit duktiga och tränat, kom nyss hem. Slog till på stort med två pass. Core och aerobics:) Det var faktikst jättekul och JOBBIGT!

Dags för mat & sen bestämma kläder tills imorn. Jag är nervös.

Kommentarer
Postat av: Debbie

Åh, jobbigt när det inte fungerar!! Hade själv problem med telefon och internet hemma.. till och med tvn dog. Då kände man sig riktigt isolerad!!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback