Jag vill ha fredag idag

På torsdag äts det ärtsoppa (ah, vi åt faktiskt det i skolan idag, blä!)
På lördag är det fest (ne, på fredag är det fest!)
Men fredag är ändå den dagen som känns bäst (yes)
Ge mig då kyckling (fest) det gillar jag mest

Jag vill ha fredagd idag!

Jag längtar verligen tills imorn, vill ha fredag idag. Vi har värsta planen, och jag tror att det kommer bli så kul :) Men vad ska vi laga för mat? Måste komma på något bra! Jordgubbar och läsk måste också införskaffas!

Gårdagen hos greven var trevlig! Ja ty om ad vä my

Jag är väldigt sugen på att åka pulka, det är nog dock för lite snö...men det är kallt iaf, men jag myser runt i min dunis! Haha, kom att tänka på vad vi kommer se roliga ut allihop imorn. Värsta duntjejerna!

Byebye

Kommentarer
Postat av: emelie.

ihih :)det kommer bli kalasbra! vi måste komma på nått gott att laga bara, men det löser sig! 1 liter ;P haha, det blir kanon!

2007-01-25 @ 12:50:53
Postat av: vickelinis

haah de kommer bli assss bra! Jag vill ha massa mat!och viiiiin =)

2007-01-25 @ 18:44:08
Postat av: Mimmi

Åka pulka är det mysigaste som finns :D


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback