Lika?

Min kära kompis M sa idag, efter att jag hade berättat om mitt nya beroende av bloggar; "Jag tycker att alla bloggar är exakt lika, och det är inte ens kul att läsa!"... Jag håller inte med, jag älskar alla bloggar, allt som står. Vad tycker ni? Har det börjat bli ointressant?
 
Kom ganska nyss hem från
Träningsverket (yes, det är så hurtigt som det låter). Jag och Memme var typ helt själva där, och det var väl tur, kände mig lite vilsen, men jag tror ändå att vi var ganska duktiga.
Imorn ska vi på yoga och på fredag har vi fått en tid med en PT som ska lägga upp ett pass till oss:) Det här kommer bli asbra!

Jag borde plugga, jag vet, men det finns ingen ork kvar till skolan.


Kommentarer
Postat av: Elin

kanske lite... det är svårt att få sin blogg att sticka ut, eftersom nästan alla är likadana (inom morde). Men tröttnat vet jag inte..?

2007-01-15 @ 20:06:05
Postat av: Elin

kanske lite... det är svårt att få sin blogg att sticka ut, eftersom nästan alla är likadana (inom morde). Men tröttnat vet jag inte..?

2007-01-15 @ 20:06:36
Postat av: Sanna

Det är det jag också tycker, svårt att få en personlig känsla på den.. NE tröttnar tycker jag aldig man kan göra, det finns ju hur många fina bilder och roliga texter som helst att läsa!:)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback