LYCKAT!

Gårdagen blev så lyckad den bara kunde bli! Trevliga människor (Vickan, Memme, jag, Adolf, Jesper, Fibbe & Anton), massa mat (haha, shit vad vi kladdade) godis (tror jag åt upp minst hälften, dags för en bättring i min kost!), dryck (vi mötte mamma när vi handlade, hon måste ha undrat varför vi köpte sååå mkt läsk), dans (trappen & soffan var lite av favoriterna) och kurragömma (haha, jag & Vickelin satt bakom en madrass)!

Jag vet inte riktigt vad jag tycker om alla bildbevis som finns på vissa mobiler.. haha.

Imorse fick vi städa (vissa av oss iaf, andra föredrog att sova lite längre:)). MASSA. Fattar inte hur det kan bli så stökigt på bara en kväll. Helt sjukt. Men det blev iaf fint tillslut. Och jag hiittade min mössa! Killarna lurrade mig och sa att dom hade silat hallon i den så jag började typ gråta först, men det hade dom som tur var inte gjort! Wei.

Hahaha, jag bara skrattar när jag tänker tillbaka på kvällen, helt sjuk, men såå rolig :)

Kommentarer
Postat av: Emelie.

Sååå kul det var! :)

2007-01-27 @ 20:50:52
Postat av: Viktoriaaaaa

Wiiie måste göras om :D

2007-01-28 @ 13:02:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback