Powerwalk med mammi

Idag har jag fått mkt gjort:) Gick upp väldigt tidigt och åkte in till stan! Jag hade inte tänkt att köpa nåt alls, men så blev det iaf. Lite reafynd och andra små saker. Sen åkte jag hem och gick ett powerwalk med mamma, så skönt och behövligt!

Pappa & Camilla håller på och renoverar deras sovrum, så jag fick ett uppdrag idag. Att laga mat. Köttfärsås och spagetti. Alltås, jag måste typ ta matlagningskurser innan jag ska flytta hemiifrån. Det blev tillslut gott, även om allt blev klart olika tider..:)

Nu är jag hos A. Han kollar på TV och jag sitter här som en tönt. Ne, nu ska jag gå ut till honom!

Over and out

Kommentarer
Postat av: Emelie

Jag såg dig och din mammi när ni powerwalkade :D Ni var så söta :)

2007-01-03 @ 17:21:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback