Svulla pizza

Det är FF hemma hos oss ikväll:) Haha. Jag, M och L ska nog beställa pizza och svulla framför nåt bra program. Kanske äta lite glass... (jag och M åt osunt mkt glass igår. Vi hade det på pannkakor, sen tog dom slut och då åt vi ännu mer glass) det är gott!

Idag var det ännu en tråkig dag i skolan. Det händer inte mkt någonstans.
Imorgon ska jag och mina solstrålar redovisa ett arbete om terror. Jag känner att det kan gå hur som helst. Men vi brukar fixa det rätt bra, så vi får hoppas på det bästa. Vi har ju vårat asbra powerpoint arbete och luta oss mot (dock var vi tvungna att göra lite justeringar i det idag, M & min del var lite för våldsam och oseriös..kan jag verklgien itne förstå, haha).

Saknar.


Kommentarer
Postat av: patricja

det kommer gå jätte bra för oss :D men det kommer bli svin låååångt. bäst att träna nu tror jag!

2007-01-17 @ 18:41:24
Postat av: vickelinis

Jag älskar dig!!

2007-01-17 @ 18:56:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback