Vickan & Sannas dag!

Igår var det Vickan och Sannas dag. En hel dag. Först slingade Vickan mitt hår. Du är så duktig mitt gull, jag tyckte det blev jättebra! Sen svullade vi pizza och så avslutade vi kvällen med en film med P. En trevlig dag med mycket trevligt sällskap helt enkelt!

Idag har jag varit på IKEA med mamma, Lisa och Martina. Jag fattade aldigt vad det var vi skulle kolla efter eller köpa. Mamma var mest inne på ljus, så vi köpte 600 st värmeljus:) NU är hon nöjd och glad.

Sen gick vi runt lite inne i ikanohuset. Vi hittade lite småsaker. Sen köpte vi glass. 4 januari var det ja.. haha. Martina kör på långkalsonger. Jag bara " men det kan du ju inte ha på dig, det är ju asvarmt!". Martina "Men det är juu vinter". Ja.. är det vinter så är det, men det är typ 5 plusgrader:)

Jag invigde mina hög-midj-jenas idag:) Wei.

Jag tror jag håller på att bli sjuk, noo.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback