Wei!

Igår var jag deprimerad, igen, men nu är jag glad, igen. Shit vad jag åker berg- och dalbana hela tiden.

Vad händer i helgen?
♥Jag tror jag ska tillbringa en dag med Vickelin, för hon är bäst (kanske vi blander in lite höstinfluens och gör nåt wild? Hope so).
♥Funderar även på att träffa min kusinvitamin.
♥Ska till farmor en sväng och hälsa på, åh vad jag älskar min farmor, hon är bäst.
♥Kanske blir det fruktsallad? Jag gillar dina pussar :)

Nu ska jag släktforska vidare, hata, hata, hata.

 
Märtstjärt & Sunny sool (jag) på nyårsafton

Over and out


Kommentarer
Postat av: Maria

Ja det är tur att man har sin farmor :)

Postat av: Mimmi

Trevligt! man kanske borde ha en sån där checklista till helgen :) Så man vet vad som ska hinnas med!
Kul att du kollade förbi min blog förresten =)
Jag längtar som tusan till sol, värme och brännan ? och självklart snygga outfits, som Ferragamos underverk :D

2007-01-11 @ 16:16:35
URL: http://mimmisblogg.webblogg.se
Postat av: charlotte

tack för tipset. det var ingen dum ide;)
kanske kapar ärmarna. gillar inte när de är halvlånga

2007-01-11 @ 17:58:12
URL: http://glitzy.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback