Renovering på G!

Är just i full gång med planeringen för renoveringen av mitt rum.
Mitt rum nu:
Barnsligt, flickigt och EXTREMT vanligt och fult
Mitt framtida rum: Fint, haha (typ så långt jag har kommit i planeringen...). Imorgon bär det iallafall av till loppis för att fynda någon snygg möbel! Yes!

Saknar lilla Lisa! Jag och mamma var och hälsade på henne på Brevik igår. Hon verkade dock inte känna samma saknad av oss, haha, jag förstår inte det ja...

Imorgon kanske det blir en Adolf-dag?! Hyra film i regnet? På tal om film tror alla på mitt jobb att jag är någon sorts filmslukare. Folk har börjat fråga mig om rekomendationer på filmer, haha. Adolf och jag måste hitta en annan hobby!

Puss Sanna




Kommentarer
Postat av: alma

Hey, "topshop-kuppen" har startat nu och jag hoppas att du vill vara en av dom som hläper till i försöket att få topshop.com att börja shippa till Sverige. Det skulle verkligen underlätta för dom som bor flera timmar ifrån närmsta topshop-butik. Mer information om hur du lätt kan hjälpa till finns på bloggen! :) Kram!

Postat av: Linnea

Haha, det är bra att du vet att du vill ha ett "fint" rum ;)

2007-07-30 @ 16:26:55
URL: http://linneasliv.webblogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback