Skrattattacken på Skopunkten

Haha! Jag har haft en helsjuk dag med min kära Vickan, kan inte bli mycket bättre.
Vi strosade runt lite i Norrköping och utförde lite budget shopping. Det är konstigt var mycket man kan få för pengarna ändå, gäller bara att fördela dom väl :) Vi fördelade´våra 200 kronor var på Myrorna, mysiga Cafe Kuriosa, Kicks och Skopunkten, haha!
På Skopunkten fick vi årets skrattattack! Haha, vi kunde inte stå rakt och hon i kassan fattade inte vad vi sa. Säger bara leopard!

Sen åkte vi hem och jag började renovera min nyinköpta kjol. Rosa, såklart! Resultatet blev riktigt bra! (Bild kanske kommer).

Sen blev jag våldgästad av min stora kärlek.

Ikväll blir det nog lite Allsång (dock med mig själv, så det blir mer Ensamsång, men det funkar det med...)

Ett tårfyllt farväl hann jag också med idag. Syster yster åkte till Brevik på konfirmationsläger! Kommer sakna ihjäl mig. Men hon kommer ha sjuktkul, det hade jag!

Sanna

Kommentarer
Postat av: Vick!

Fyfan, jag har inte skrattat så mkt pålänge asså, jag har satt upp leoparden på hyllan, du är bäst gumman, roligaste dagen på länge!!! <3

2007-07-17 @ 20:49:23
Postat av: A

hej på dig skrutten!
min mobil has no batteries! men jag ringer på lunchen!

2007-07-23 @ 09:32:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback