Weekend i Stockholm

Jag längtar!
torsdag blir jag ledig från jobbet (en hel vecka!). Det ska jag och Adolf fira med en weekend i Stockholm. Det ska bli så himla mysigt.
Dock har inte han blivit informerad om min planering om en två-nätters-vistelse än... Han blir nog glad... :) Två nätter är bättre än en natt ju. Bara han ringer så ska han få veta, men det verkar inte ske (haha, vart håller du hus min älskling?), så han lär förbli ovetande.

Mitt jobb tar kol på mig. OCH på min bästa
Patricja. Vi går runt som två döda fiskar (fiskar går i och för sig inte, dom simmar. Döda fiskar går definitivt inte. Men det låter hemskt och därför som en mycket bra beskrivning på vår jobb tillvaro. Oj, nu kom jag på att jag har börjat kallla Adolf för fisken, var jag krånglar till det här).

Men idag livades vi upp och blev två arga, hetsiga och hatiska fiskar! AHH! Jag är fortfarande mordisk!
- Den där glassen är inte fin, ni har gjort den ful, den ser plottrig ut! Blomman passar inte med strösslet bla bla
AHHHHH. Gör den själv då. Jag säger upp mig! 

Ser fram emot imorgon och en mysig (forhoppningsvis, haha) tjejkväll. Grillning, Allsång, chips, godis och maaaassssaaa tjejprat. 
 
Over and out

 



 

Kommentarer
Postat av: memmsi

åå vad mysigt med en liten weekend :) du kan väl höra av dig nästa vecka om du vill? jag är ledig tis kanske vi kan hitta på nått! Kiss kiss :)

2007-07-30 @ 23:35:57
Postat av: Anonym

Jag kan nästa gissa mig till att det var Maria som sa den där kommentaren om glassen....

2007-07-31 @ 19:44:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback