Mischa Barton

Super snygga Mischa!


Sitter just nu i skolan, läste Matildas blogg och kan berätta att jag känner mig lika ensam idag som hon gjorde igår... Nu får jag igen för att jag tog lediga dagar både igår och i fredags.. Hoppas bara att jag inte måste vara ensam hela dagen, då går jag också hem!

Solen skiner idag med, kan inte bli mycket bättre, dock kollade jag i tidningen övet vädret i veckan... Stackars alla som tar studenten! Det ska regna på torsdag! 
 
Nu ska jag fortsätta lusläsa bloggar och känna mig ännu mer ensam!

Kommentarer
Postat av: Matilda

Hej gumman!! Jag kommer till tyskan, har inte hunnit plugga riktigt så jag måste göra det nu. Tisstiss kommer till skolan vet jag, men hon har sällskap.. Vi ses sen snutt

Postat av: Memmsii

SANNA! jag saknar dig :( vart har du tagit vägen? Såg att du hade fått mina sms på midsommar ;p Vi måste ses ju! Pussis

2007-06-24 @ 20:11:38
Postat av: hej påre

hej påre skrutten! jag ringer nog snart för jag saknar dig så!

2007-06-25 @ 13:03:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback