- Oj, vilken rosa helhet!

Japp, det var Adolfs kommentar om min nya sida som tillverkades (av världens snällaste och bästa Matilda) igår kväll!

Konversationen:
A: Oj, vilken rosa helhet!
S: Tycker du inte om den?
A: Jag tycker om dig
S: Haha

Idag ska vi äta glass på Konfekthörnan, mmm!
Jag & Vickan hade föresten världens diskussion om glass och godis igår! Haha. Vickan hade beställt en kula romrussin och en kula ägglikög (vi båda älskar konstigt nog dessa vuxen smaker..haha). Hannas kommentar över Vickans glassval hade varit; "Mogen nog att prata pension!"

Patricja åker till Egypten idag, hon också! Jag är så avundsjuk. Tur att våran har hunnit hit, lite sol iaf:)

Over and out



Kommentarer
Postat av: Anonym

Hahah känns som båda vi är "mogna nog att prata pension" hahaha, värsta lika glasssmaken, nästan lite kusligt ;)

2007-03-29 @ 20:09:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback