Ballerinaskor gör en outfit

Japp, så är det. Jag har diskuterat det med Memme och med Vickan den senaste veckan och vi har kommit fram till att ett par ballerinaskor inte bara är med i ett outfit, uten gör en outfit! Jag blir kär i alla ballerinaskor jag ser! Dock har användandet av dem gett mig skavsår redan. Blä.

Igår var jag, mammi & Lisa i Sthlm. En spontan shoppingdag (som inte blev så mkt shopping alls för mig, men dessto mer för Lisa). Mysigt var det iaf även fast vädret var sämst. Jag blev kär i en tröja på Urban Outfitters och nu ångrar jag ihjäl mig att jag inte köpte den! När vi kom hem hade Tinis & Ralph gjort mysmat:)

Idag är det dags för en Humarine-dag...Jag tror inte riktigt att jag har förstått vad det är vi sak göra, men det lär ju visa sig idag.

Sen ska ajg leka med A!

Kommentarer
Postat av: memmis!

Åhh, vi är kära i ballerinas :) finns ju inget bättre att ha på fötterna!

2007-03-20 @ 09:27:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback