Glass är inte godis

Glass är inte godis, så det kan inte räknas som såå onyttigt :) Idag på gympan fick vi ta en vårpromenad istället för att spela handboll, vilket lyx! Så vi gick en glass promenad! Mums! 
Nu ska jag skart iväg och träna, har fullt med energi i hela kroppen, vet inte vart jag ska göra av mig själv längre! Wei! 
Hejdå
AnnaPanna som ska till Egypten i natt! FUSK!
 


Dagens outfit:
♥ Silvriga ballerinaskor, Wedins
♥ Miss sixty stuprörs jeans
♥ Halvlång svart tröja med trekvartsärm, (Lisas)
♥ Röd väska, julklapp från pappsen
♥ Solisar, Åhlens
♥ Armband & örhängen, H&M

Kommentarer
Postat av: patricja

sötis!

2007-03-28 @ 18:42:29
Postat av: Modebladet

Söt outfit! Trevlig kväll =)

Postat av: memmelito

Håller fullständigt med om glassen :D det är inte godis! :)

2007-03-28 @ 20:16:30
Postat av: solprinsessan

Du har en likadan mobil som jag har :D Snygga kläder :D

2007-04-05 @ 15:04:02
URL: http://solprinsessan.webblogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback