God morgon

Vad hände med alla bloggar i helgen egentligen? Blev alla bloggar "stulna"? Både jag och Lisa var helt upprörda hemma, men som tur är är problemet löst nu:)
Det har varit en lugn helg. A kom hem i lördags och helt plötsligt känns alla mycket bättre!

Helgens sämsta: När Anna Sahlin åkte ut från
Let's Dance & när supertråkiga Sanna Nielsen gick vidare från Melodifestivalens andra chans.  
Helgens godaste: Igår när mamma fick ett ryck och gjorde världens godaste våfflor med sylt och grädde. Mums!
Helgens bästa: Att A kom hem!
Helgens pluggande: Klar med svenskan, har dock inte börjat med engels än..
Helgens telefonsamtal: Med Vickelin, för länge sen!
Helgens lättnad: Sommarjobbet från förra året på Smultronstället är säkrat till år igen:)
Helgens sötaste: Rosa halsband!
Helgens köp: Ett par svarta, söta, enkla och mycket sköna ballerinaskor

Veckans se-fram-emot: FEST på fredag. Jag längtar sååå mkt!

Nu måste jag återgå till lektionen och mitt projekt om the model world.

Byebye

Kommentarer
Postat av: Anonym

Ett väldigt efterlängtat telefonsamtal;) Hörs ikväll baby! Du och Jag.

2007-03-05 @ 17:48:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback