Jag har tappat mitt stora blogg-sug!

Shit, vad har hänt? Mitt blogg-sug är borta.
Troliga anledningar:

  • Vår, vårväder och inget sitta-inne-och-blogga-sug
  • Är tom på ord från alla arbeten och rapporter jag har skrivit på senaste tiden
  • Händer inget som är värt att berätta
  • Blogg har blivit överskattat och det har blivt inflation på bloggar
  • Nyhetens behag över bloggar är över

Hm, kanske är en balndning av alla de ovanstående faktorerna...

Helgen
Fredag: Lekte jag med min A.
Lördag: Lisa, Martina & jag hade film/O.C-kväll och lagade massa god mat och några goda sega rutor (som var väldigt goda med jordgubbar och glass till och tog slut väldigt snabbt...). Jag hade världens bästa dröm på natten.
Söndag: Idag blev det min stora plugg-dag. Vi försökte leka familj imorse och Martian tyckte att vi skulle göra kaffe. Dock glömde vi bort att dricka det, haha. 
Riktigt nöj med vad jag har åstakommit idag. Har även hunnit med en lång och rask promenad (kanske blev den så rask eftersom jag trodde att det skulle komma ut en läskig man från mörkret och våldta mig hela tiden) och så fick jag träffa Adolf en milli sekund typ:)
Måndag, studiedag: Mamma kom med den bästa idén igår att vi ska åka till Sthlm imorn:) Wei. Hon skulle på någon jobb-grej och jag och Lisa ska på shoppingrunda:) Dock är min plånbok, och därmed budget, inte allt för stor.

Ha en trevlig vecka. Känner redan ett lite starkare blogg-sug.


Kommentarer
Postat av: Emelie.

åh vad kul med shoppingresa :) Hihi jag ska dit om 1,5 vecka typ! ha det superkul och hoppas du hittar ngt fint :) Kissis!

2007-03-19 @ 09:23:42
Postat av: Anonym

Hoppas det haft det superbra idag :D Hörs imorgon på onsdag ska du bli blondare hoppas vi :) Hihi längtar! du och jag.


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback