Vår!

Världens vårkänsla överallt! Jag är glad i hela kroppen:) Alla verkar allmänt glada, då blir jag ännu gladare!
Det enda negativa just nu är att vi befinner oss i någon period överösta med rapporter, muntliga redovisningar och prov. Men nu är det helg och så lite plugg som möjligt!
Usch. varför skriver jag bara om hur mkt jag har att plugga? Så himla ointressant egentlgien!

Min nyttighetsvecka fick ett tragiskt och drastiskt slut igår med en glass. Detta beteende fortsatte idag med en dumle och en saltfisk!

Fredag: På stan med A. Leka med A.
Lördag: Leka med Martina-Fina
Söndag: Six feet under, plugga
Måndag: Studiedag! (plugga)

Oj, nu har jag ändå skrivit massa om pluggande... Ahh.

Glad vår, oj vad jag längtar efter påsk och påskägg:)



Kommentarer
Postat av: Emelie.

VÅR så himla underbart :) jag tjatar om det heeela tiden ;p

2007-03-16 @ 14:06:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback