Joggingrunda i Sthlm & på Topshop


Dagens godisbitar!

Gårdagen kunde ha varit mer lyckad, men det var väl okej.
Sammanfattning:
Regn, regn och åter regn. Älskade paraply, hur kunde jag tappa bort dig!?
Vasa skeppet var fint, en italiensk tjej var rädd för det, haha!
♥ Det var en himla massa språk. Allt som sas skulle översättas till engelska, italienska, spanska och tyska!
♥ En korvgubbe blev väldigt glad när alla svenska, spanska och italienska elever köpte korv i hans stånd. Dagens inkomst och en månads framöver var fixad!
Patricja började bryta på något av alla språk efter en dag av engelska, haha!
♥ Vi hann med att springa in på "nya" Topshop och vara där i cirka 20 minuter. Jag var i extas och ville helst bosätta mig i affären.
♥ Jag proppade i min både en dubbel Daim (finns det något bättre?) och en Twix. Känner mig som en rund boll.
♥ Vi åt på en Thairestaurang och jag fick en stor bukett med vita blommor av servitören. När vi kom ut därifrån hittade jag en lapp nerstoppad bland dem, där stod det: "Du fick blommor av dig, vad får jag då?"  Hahaha!
Bussresan hem var gråt- & huvudvärksframkallande. Det var allsång bak i bussen. Matilda gömde sig under en jacka, jag satte på högsta volymen på min mp3 men ingen hjälpte. Nu hatar vi ljud!  
♥ Min älsklings älsklings älskling hämtade oss vid bussen och sov över hos mig. Myspys.

Idag bär det av till gamla Linköping, åhhhhhh.


Kommentarer
Postat av: Vicks

Saknar saknar saknar!!

2007-05-11 @ 18:25:53
Postat av: patricja

nu är det tomt i mitt rum och det luktar INTE italienare längre..hihi.. ganska skönt faktiskt. men det har faktiskt varit en väldigt bra vecka vi haft, bortsett från vissa störande moment ;p

Postat av: Matilda

Klänningen på bild 4 är grymt söt.

2007-05-16 @ 17:33:39
URL: http://matildafiona.webblogg.se
Postat av: Cecilia

Den första jackan var jättefin! Allt var fint!:)

2007-05-21 @ 21:52:21
URL: http://cillenl.webblogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback