2 dagar från (forhoppningsvis) värme

I morgon natt åker vi mot varmare bredgrader; Dominikanska Republiken. Det ska bli så skönt, jag håller alla mina tummar (ibland önskar man att man hade haft fler) för att värdet inte ska svika!
Tills planet går känns det som jag har 100 saker att göra; packa, skriva klart (har inte ens börjat) 2 arbeten, växla pengar, städa (mamma har gett oss ett uppdrag; hela huset!!!), gratta morfar som fyller år idag, ringa Vickelin, luncha med pappa, träffa Kilten (?) och såklart leka med älsklingen!
Igår fick jag ett nervöst sammanbrott! Haha, stackars A!

Helgen var btw jättekul! Festkommiteé fest, Deli, Otten och Hugo i fredags, jobb i lördags och AddePaddeigår.

Ne, nu måste jg sätta igång... skriva ett filosofiarbete med rubriken; Meningen med livet. Tack, den enkla frågan! Yes. Nu kör jag!

Föresten, om någon skulle glömma bort (vilket jag absolut inte tror) så har jag namnsdag idag:) Grattis Viola!
131691-550

Kommentarer
Postat av: Matilda

åh, grattis på namnsdagen!!!! Skulle va kul om vi kunde hinna träffas nått, men det känns som det kommer bli svårt att få ihop! Ska du träna idag förresten? PUSS


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback