Jag har fått världens bästa överraskning

Igår ringde min älskling:
Jag: Vad gör du?
Adolf: Jag är påväg till dig!
Jag trodde jag skulle dö! Världens bästa kille, jag är så kär. Jag som älskar överraskningar och presenter fick 2 in 1; min kille i överrasknings-present! Det kan nog inte bli mycket bättre. Jag skiner som en sol.

Igår jobbade jag min första dag på Jack & Jones och idag var jag där igen! Känns bra. ´

Nu ska jag snart åka och träna, step, sen ska jag utnyttja dygnets alla timmar för att vara med A! MIN A!

Kommentarer
Postat av: Sofia

oh vad mys :) jag saknar dig kusin, hoppas du får det trevligt med din pojk :)<3

2007-09-21 @ 20:32:50
Postat av: Stina

Det var ingen dålig överraskning inte ! :)

2007-09-22 @ 17:59:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback