MIN KILLE!

Adolf är min kille, bara min kille. Och vad jag älskar honom!
Kanske var bättre att han åkte utan ett hejdå. Det ända dåliga med att inte hejdåa är att det inte känns på riktigt. Jag tror hela tiden att han ska ringa och säga "Skrutten, jag kommer nu!" och 10 minuter senare står med ett Kinderägg utanför min dörr. 
Umeå! Jag hatar avlånga land. Men min älskling kommer hem ibland på helgerna:) Då ska jag älska honom ännu mer.

I veckorna blir det: låååååååååååååååånnnnnnnngaaaaaaaa telefonräkningar.

Kommentarer
Postat av: patricja

oh sannie. vi får klara den bittra hösten tillsammans. Tur att vi har varandra. <3 ses imorn. Jag fattade inte matten :D:D känner mig as trög.

2007-09-09 @ 21:51:58
Postat av: lisa

saaannna du är världens gulligaste!

Postat av: Vick

Lulle då¨!!

2007-09-10 @ 20:12:24
Postat av: memmsii

heeeej! :) hur är det? jag tänkte riga dig med min mobil är snodd, så jag har inte ditt nummer kvar:(
ska du ut på fredag? Vi måste ju ses det var verkligen 10000 är sen!! PUSS!

2007-09-12 @ 22:41:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback