Anställningsintervju

Imorgon ska jag på anställningsintervju. Det är alltid lite speciellt med anställningsintervjuer. Typ som en reklamfilm för sig själv. Jag känner mig inte riktigt bekväm i berätta-dina-positiva-och-negativa-egenskaper-nu-på-rak-arm-samtalet...Jag behöver lite betänketid!
Men det ska nog gå bra!

Annat som ska göras i veckan som kommer:
♥ Köpa present till Lisa som fyller år på fredag
♥ Köpa, göra och skicka ut inbjudningskort till min studentmottagning
Anställningsintervju (om någon har råkat missa det)
♥ Jag & Adde ska vara barnvakter åt Lisa på onsdag. Vi ska äta sushi.
Plugga matte C, Svenska C och Religion B
♥ Leta efter en vårig vårjacka. Är det någon som har något tips? Tell me
♥ Växla tillbaka pengar

Nu är det sängen som gäller för min del. Och så vill jag bara ge ett svar till en anonym läsare (jag har verklgien inte den blekaste aning vem det kan vara):
- Jag hatar uppblåsbara sängar med en blandad lukt av tält och sova-över-party-med-luftmadrass. Men bara för att du är världens sötaste kan du få en chans. Jag kollar buss nu!

Kommentarer
Postat av: lol

tradera.se finns de många jackor på

2008-04-15 @ 13:05:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback