Dåligt Sanna!

Jag som skulle bli en aktiv bloggare igen...känner mig aningen MISSLYCKAD! Men det har faktiskt inte gått att uppdatera inlägg när jag har provat! Dessutom har jag befunnit mig hos en viss kille som ännu inte har lyckats med Internet uppkoppling, men det kommer:)

Veckan har varit kanon annars!

Måndag: Bio,
27 dresses med mamma, Lisa och kusinvitamin. Därefter sov jag hos A.

Tisdag: Campus (i typ 30 min, sen smet vi...). Jag och A gick en sväng på stan i den underbara vårsolen och kvällen avslutades med lite matte C.

Onsdag: Idag ska jag ha prov i matte C, jag har precis lärt mig att härleda derivatan (!). Sedan består resten av dagen av Natrukunskap. Kommer antagligen inte hinna träna, men det gäller att prioritera

Detta är min prioriteringslista denna vecka:
♥ Natrukunskap B
♥ Matte C (blir av med det idag!)
♥ Adolfs nya lägenhet (den inkluderar såklart honom också...)

Jag ska försöka uppdatera bilder på bebis-Ellen så snart jag kan! 
image528




 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback