En hetsig fredag

Jag vill att fredagar ska vara lugna, typ som en uppvärmning inför helgen, men så är det inte för oss denna termin! Jag och Anna måste alltid kasta i oss maten för att hinnna till vår dans och sen har vi ett fullspeckat schema ända fram till halv 4 (!).

Ändå har denna fredag varit kanon (än så längre, peppar, peppar...):
♥ Min sockersöta och världens bästa lillasyster Lisa fyller år!
♥ Vi har startat en superrolig koreografi på dansen (till Madonna & Justin!!!)
♥ Vi är den sista klassen kvar på hela skolan och får tömma kafiterian gratis varje fredag! Idag bjöds det på bullar, mackor, sockerkaka, kaffe och fruktsallad.

Nu måste jag byta om; släktkalas väntar.

 
Såhär såg jag ut idag:
Klänning - second hand
Strumpisar - H&M
Vita tygskor - Åhlens
Väska - från Vickan & Memme, Converse

Ha en bra kväll!

Kommentarer
Postat av: patricja

fin bloggen blev :) hoppas kalaset blir kul..vi ses på söndag! då blir det ännu mer kalas =)

Postat av: patricja

fin bloggen blev :) hoppas kalaset blir kul..vi ses på söndag! då blir det ännu mer kalas =)

2008-04-18 @ 18:01:00
URL: http://patriicja.blogg.se
Postat av: haha

Tror hon fattade första gången Patricja! ;)

2008-04-18 @ 23:54:23
Postat av: Matilda

Jag vill också kommentera:) Hoppas du får en kul kväll med adolf!!!!

2008-04-19 @ 11:07:32
URL: http://matildaewerfalt.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback