Morgonpigg

Jag är otroligt pigg idag. Tror att det beror på det våriga vädret! Underbart. Jag kom precis till skolan, hade körlektion imorse, känns som jag äntligen börjar göra framsteg:)

Annas födelsedagsmiddag igår var supermysig! Vi fick en jättegod trerättersmiddag med  hemgjord kesellaglass till efterrätt, mums! Vi kollade även på kanal 5:s nya stprsatsning; sanningens ögonblick. Hur vill man ens utsätta sig? Ändå var det en ganska lagom söndagsunderhållning...
(Bilder från kvällen kommer...)

Nu måste jag sätta igång med pluggandet! Bosnien - krig i religionens namn! Yes, vad jag lääääääängtar...

image562
Sitter och suktar efter apelsinen jag packade ner i väskan imorse...

Kommentarer
Postat av: patricja

du får lägga upp bilderna sen, jag vill se :D Te snart eller?


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback