Pilgrimsmusslor med saffrans- och spenatsås

Vi har precis ätit middag. Det blev en jättegod sås med saffran och spenat till färskpasta och pilgrimsmusslor! Efter maten kommer sötsuget och det finns x antal sockerfällor i det Andersson/Engwallska huset:

Brända mandlar från gårdagens Mogata Marken
Bakelser från Lisas jobb
Wienderbröd från Lisas jobb
♥ Glass

Sitter och funderar över vilken av dessa som skulle göra sig bäst i min mage...tror jag tar en blandning av mandlarna (har redan börjat) och den där bakelsen..

Jag borde verkligen börja med mitt religionsarbete, men jag gör det inte...Har någon annan börjat på det än? Snälla, säg att ni inte har det:)
Veckan kommer nog bli relativt lugn. Det är ju en KORTVECKA! Valborg är fortfarnande oplanerad. Jag känner mest för att leka pensionär; strosa runt i Nkpg, kolla på Majbrasan och hålla handen. Kanske laga mat och se på en bra film...Nu är jag kanske bara föööör tråkig!? Vad tycker du A?

Nu: en dusch.
Sen: parlamentet
Senare: det nya programmet på femman..(något med sanning...)


Kommentarer
Postat av: patricja

haha. jag har varit sjukt onyttig i helgen så jag börjar få lite ångest. Har bara lite kvar av det godiset som jag fick av er, bådar inte gott alltså Men det var sjuuukt gott :p Jag har inte heller börjat med religionen, det får bli i veckan eller på "lovet" känner jag. Jag känner också just nu för "pensinär grejen" men man ändrar sig förmodligen. Ses imorn!

Postat av: Anonym

Vi klär upp oss, sen ser vi vad som händer! Fitzpatrick

2008-04-28 @ 12:02:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback