Skoskav - så stavas vårens epidemi

Jag tror att varenda tjej just nu plågas av skoskav. Jag har själv pressat ner mina vinterfötter i trånga tyg- och ballerinaskor. Det har resulterat i två stora röda bölder/skärsår/skrapsår. Blä. Det inte bara ser äckligt ut, det gör också ont på köpet!

Som tur var köpte jag & A plåster senaste gången vi besökte IKEA. Så nu pryds mina ömma hälar av blåa plåsert med fiskar på. Snyggt.

Jag har precis bakat en kladdkaka. Våran mentor Erik fyller pensionär imorn så vi ska fira honom med fika och blommor!
Resten av dagen ska jag spendera med religionsarbetet som jag aldrig riktigt kommer igång med. Jag hade även tänkt mig hinna med lite träning!
Hej.


Kommentarer
Postat av: Matilda

Nej, sanna, jag har inte börjat med religionsarbetet än, har egentligen inte tänkt göra det heller ;) Ska jag va ärlig känner jag också för en lugn valborg i norrköping med majbrasa och mysiga kyssar. Jag har ångest inför imorrn och skola, har bakat en kladdis dock :) Vi ses imorrn, nu måste jag förbereda mig för min gudining i St:laurentti imorrn... BLÄ


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback