Sushinight

Mmm, jag har längtat efter sushi hela veckan och idag ska A köpa med det hem till mig och Lisa. Love! Gårdagen gick bra; intervjun tror jag gick bra, presentinköp, lite vårinköp till mig själv, inbjudningskorten till min student, som jag förövrigt ska göra klart idag.
När jag kom hem till A hade han städat (!), det kallar jag kärlek. Sen gjorde vi pasta med lax. Blev inte lika god som vi hade tänkt oss. Kan bero på att vi inte är de stjärnkokarna vi utger oss vara...:)
Kvällen avslutades med underbara Desperate.  

Vad ska jag göra restan av veckan då?
♥ Lämna in mitt resereportage
♥ Se på SATC ikväll!
♥ Fira systeryster som fyller år på fredag
♥ Fira Anna på söndag
♥ Leka med A? 

image549

 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback