Tillbaka!

Och så var det det där med att uppdatera bloggen...men jag har faktiskt varit borta!
Italien var UNDERBART såhär på våren. VI har gjort så mycket saker; Venedig, San Marino, San Leo, Ravenna.
Vi har fightats med spanjorer, levt på socker och koffein, skrattat, haft magknip och mycket, mycket mer.

Ska försöka uppdatatera lite bilder så snart jag får tid, men det är mycket som ska göras nu!

Jag har nämligen inte spendarat mer än 1 vecka i skolan på en hel månad. Lov, Egypten och nu Italien. Men nu är det dags att komma igång igen. Slutspurten är här
Jag kan till och med börja se ett slut på min 12 år långa skoltid! Bara 40 skoldagar kvar och idag fick jag mössan som ska pryda mitt huvud under härliga studentveckan! LOVE!

Idag skrev vi rim till årsboken. Sitter och funderar på hur mitt kan se ut...:) 

/Sanna
 
image530

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback