Att aktivera sig eller deppa

Jag har valt att aktivera mig! Jag är en deppa-tjej (låter oerhört kul va?) egentligen, men har kommit på att det inte funkar längre!

Igår var som sagt mina sysslingar här på middag.

Idag var Jill, Per och bebis-Ellen här. Sen trotsade jag regnet för en löparrunda (eller vad man nu vill kalla det...). Nu ska jag krypa ihop i soffan och kolla på Allsång med mamma.

Men det bästa kommer imorn! Jag har fått ledigt. För mamma, Lisa och jag ska till Sthlm och shoppa över dagen! Underbara Stockholm. Min garderob längtar efter påfyllning. Mitt humör längtar efter uppiggande saker. Detta passar bara så bra! Tack jobbet!

I veckan hoppas jag också på att träffa V (eller det är ett måste!!). Kanske klippa av migg hathår. Träffa Marty (så längesen vi faktiskt va!). Förhoppningsvis fatta viktiga beslut.

Ha en bra kväll och onsdag och lycka mig till i shoppingdjungel!


Kommentarer
Postat av: patricja

Oh vad kul för dig att också åka upp till huvudstaden. Hoppas du hittar massa fina saker. :D

Postat av: Jenny

oj är du deppig, de va inte roligt:( Men vilken tur att du får pigga upp dig med lite nya kläder från sthlm:)! skönt för dig att vara ledig..

2008-08-06 @ 08:19:48
URL: http://jennynilsson.blogg.se/
Postat av: Matilda

Ja, i Stockholm finns det ju betydligt mer shopping än i Norrköping. Kul!

2008-08-06 @ 11:17:02
URL: http://matildafiona.webblogg.se/
Postat av: Anonym

Bra att du har saker att se fram emot! Kanske möt där hos vickan och klipper av oss håret tillsammans :P

2008-08-06 @ 16:17:09
URL: http://maggiee.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback